Fre-tendo schreef:Haha vet man! Weet zij ook dat je de foto's op t forum hebt geplaats?! gheghe![]()
Nee maar leuk man! Hebbie hem zelf geschilderd?!
NLscofield schreef:wauw dendy, vette bellypaint man!

Dendy schreef:Fre-tendo schreef:Haha vet man! Weet zij ook dat je de foto's op t forum hebt geplaats?! gheghe![]()
Nee maar leuk man! Hebbie hem zelf geschilderd?!NLscofield schreef:wauw dendy, vette bellypaint man!
Hehehe, thanks. Ze weet inderdaad dat ik hier de foto geplaats heb, alles in overleg. Anders doe ik het niet... LOL
We hebben het niet zelf geschilderd, laten doen door de body painter, heb wel zelf plaatje uitgezocht...

NLscofield schreef:Is je vrouw dan ook zo'n gamefreak? Hoe krijg je anders zoiets voor elkaar? ;)

Dendy schreef:Ik net samen met mijn vrouw een fotoshoot gehad heb, voor "hoogzwangeren" en ook leuke bellypaint erbij. Professionele fotos zijn nog niet klaar en komen wat later. Deze beelden heb ik zelf thius gemaakt toen we terug waren...

pixelperfect schreef:En nou vraag ik me af of jij ook zo'n mooie buikschildering heb laten zetten
Een olifantje met een doorlopende slurf.........
dfy schreef:Leuke foto's Anton.
Krijg je dan een meisje? Of is dit toevallig

Dendy schreef:pixelperfect schreef:En nou vraag ik me af of jij ook zo'n mooie buikschildering heb laten zetten
Een olifantje met een doorlopende slurf.........
Heb ik altijd gehad, een blauwe smurf met een rode slurf...dfy schreef:Leuke foto's Anton.
Krijg je dan een meisje? Of is dit toevallig
Thanks, wordt inderdaad een meisje....

Fre-tendo schreef:Leuk hoor Anton! Dat word je tweede toch?!

Patroeska schreef:Gisteren op een 80's/90's party geweest. Naast muziek waren er ook gigantische schermen waar videobeelden uit die tijd werden getoond. Denk aan E.T., Bommel & Semafoor, the Thunderbirds en weet ik het allemaal wat. Maar nou komt het: ze lieten ook een filmpje van Super Mario Bros. zien!!

Keer terug naar Anders nog iets?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast