steven78 schreef:heel erg graag :) heb er ook last van

ChrisBurns schreef:Ik heb een verzoek of het mogelijk is om de link aan te passen naar Forumoverzicht ipv Portaal bij het Palrocksafbeelding linksboven, dat was voorheen wel altijd standaard zo, en heb dat altijd als prettig ervaren.
Nu staat de link: portaal.php, mijn gewenste link is: index.php

ijzbeer schreef:vind dat eigenlijk een super goed plan!...momenteel krijgen we alleen mail dat we PM hebben wat ik super handig vind alleen moet je altijd klikken op de link naar palrocks.nl...is het niet mogelijk idd om het bericht al in de mail te lezen? het is niet een super vooruitgang maar wel stukken handiger idd!

Mijn Marktplaats aanbiedingen: http://verkopers.marktplaats.nl/684885

Arkman schreef:persoonlijk vind ik het prima werken zoals het nu werkt....

Baksteen666 schreef:Arkman schreef:persoonlijk vind ik het prima werken zoals het nu werkt....
Me too! Wat mij betreft lijkt het ook behoorlijk overbodig. Wat maakt het uit dat je op Palrocks moet kijken wat de PB is? Die extra click met je muis? Je zult toch naar Palrocks moeten om hem te beantwoorden of zie ik dat verkeerd?

gr0wlithe schreef:Mja, okee... Probeer zoveel mogelijk via mail te doen. Vandaar.
Ander verzoek (misschien makkelijker, misschien niet). Ik lees vaak Palrocks op een kolom-venster (helft van het scherm zeg maar) met daarnaast nog allemaal andere dingen. De afbeeldingen schalen dan niet netjes maar zijn maar voor de helft zichtbaar. Ook is er geen scrollbalk horizontaal dus als ik de hele afbeelding wil zien moet ik het venster over de hele breedte van het scherm zetten....

.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast