Fre-tendo schreef:Oh? Ik dacht dat dat gelijk viel Whahaa

Dendy schreef:Fre-tendo schreef:Oh? Ik dacht dat dat gelijk viel Whahaa
Moeilijk om te kiezen of niet Fre... Whahahahaha...

.
StarWolf schreef:Degene met wie ik naar de beurs ga wil er opeens met de trein heen, ze heeft een auto maar om een of andere reden wil ze met de trein naar Apeldoorn... is het lopend redelijk te doen vanaf het station richting locatie?

Dendy schreef:ik kan je eventueel ophalen als je wil... Stuur mij tijdig een PM....
.
.
StarWolf schreef:Ik heb niet echt het type gereedschap in huis om sloten los te knippen, en niet de conditie om weg te rennen voor eventuele eigenaren van fietsen.
Maarja, ik zal haar wel even gek zeuren om alsnog met de auto te gaan... en om een beetje vroeg op te staan zodat ik er aan het begin kan zijn en niet de leukste spullen mis loop.

StarWolf schreef:Dendy schreef:ik kan je eventueel ophalen als je wil... Stuur mij tijdig een PM....
Dat zou te gek zijn, thanks.
Ik zal je ruim op tijd pmmen hoelaat ik er dan op het station sta.

Fre-tendo schreef:He Anton haal mij ook ff op dan! Zierikzee, Zeeland

Flashingdemon666 schreef:Fre-tendo schreef:He Anton haal mij ook ff op dan! Zierikzee, Zeeland
Als iemand nog serieus een manier heeft om naar Apeldoorn te gaan vanuit richting Zeeland (vlak boven Zeeland om precies te zijn) dat geen 4 uur met het OV duurt laat het me dan even weten.

Dendy schreef:Prima ik stuur je nog mijn 06 op, kun je me eventueel bellen...

Keer terug naar Nieuws en aankondigingen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast