Vette tattoos, vooral die eerste, lijkt wel houtskool...
Ik zeg het Palrocks logo erbij en je bent helemaal klaar

StarWolf schreef:Welkom![]()
Eindelijk weer eens iemand anders met game tattoos

gr0wlithe schreef:StarWolf schreef:Welkom![]()
LOL!
Welkom!

StarWolf schreef:gr0wlithe schreef:StarWolf schreef:Welkom![]()
LOL!
Welkom!
Ik was al bang dat ik de enige zou zijn met zo'n ding

Remon schreef:Hey Chantal,
Leuk dat je jezelf op mijn aanraden ook hebt aangemeld :D
Bedankt voor je positieve feedback !
Je tattoos zijn echt vet trouwens. Ik vind die mitsu karakter die nog niet af is erg mooi. Ben benieuwd hoe deze er uit komt te zien wanneer deze ingekleurd is. Dan krijgen we vast wel weer foto's te zien of niet ?

Reika_Sasaki schreef:Mitsu is idd nog niet af, ze is een character van een verhaal die ik schrijf, dus zelf verzonnen en ook getekent, echter heb ik met deze tattoo wel hulp gehad.
18 september is de volgende sessie, en dan komt er nog een waarvan de datum nog niet bekend is. Uiteraard post ik foto's als ze af is ;)

Dendy schreef:Reika_Sasaki schreef:Mitsu is idd nog niet af, ze is een character van een verhaal die ik schrijf, dus zelf verzonnen en ook getekent, echter heb ik met deze tattoo wel hulp gehad.
18 september is de volgende sessie, en dan komt er nog een waarvan de datum nog niet bekend is. Uiteraard post ik foto's als ze af is ;)
Vind leuk om je verhaal een keer te lezen, waar het het ongeveer over?

pixelperfect schreef:Dendy schreef:Reika_Sasaki schreef:Mitsu is idd nog niet af, ze is een character van een verhaal die ik schrijf, dus zelf verzonnen en ook getekent, echter heb ik met deze tattoo wel hulp gehad.
Vind leuk om je verhaal een keer te lezen, waar het het ongeveer over?
Over een klein Russisch Olifantje die over een tijdje heeeel weinig tijd om te gamen heeft omdat ie tot over zijn oortjes in de poepluiers zit.........

Keer terug naar Welkom, stel jezelf voor!
Gebruikers op dit forum: retroplayers en 1 gast